czwartek, 27 marca 2014

TRIKI KOSMETYCZNE: ALTERNATYWA DLA SUCHEGO SZAMPONU – ZASYPKA DLA DZIECI

Pamiętam ogromny szał, kiedy na polski rynek weszły suche szampony. Przy moich długich i gęstych włosach cały proces mycia, suszenia, układania itd. zajmuje całe wieki, dlatego też był to dla mnie strzał w 10. No i muszę przyznać, że euforia skończyła się po pierwszym użyciu..


suchy szampon alternatywa zasypka dla dzieci triki kosmetyczne

Jak się zaczęła moja przygoda z suchymi szamponami?

Jeśli chodzi o suche szampony, to używałam produktów różnych marek, droższych i tańszych, ale z żadnego nie byłam w 100% zadowolona, bo albo przeszkadzał mi zapach, albo wydajność, albo po prostu brak rezultatów. Bywały też historie, że najzwyczajniej swędziała mnie po nich głowa. Tak właśnie na długi okres czasu pożegnałam się z owym super wynalazkiem. Nie mówię, że jest on zły, bo sama idea przekonuje mnie w pełni, ale na moich włosach po prostu się nie sprawdza. Zaczęłam więc pytać koleżanek jakie one mają magiczne triki kosmetyczne na świeży wygląd włosów.


Jak trafiłam na zasypkę?

Około pół roku temu, któregoś dnia, usłyszałam od bardzo dobrej koleżanki, że zamiast suchego szamponu stosuje zasypkę dla dzieci. Traktowałam to z przymrużeniem oka, ale postanowiłam wypróbować. Zasypka stosowanaa na włosy okazała się hitem i pobiła na głowę produkty specjalnie do tego przeznaczone. 

Najważniejsze plusy i minusy stosowania zasypki:


Plusy:
-przede wszystkim niska cena ( w Rossmanie czy Superpharm kilka złotych)
-przyjemny zapach
-wydajność
-skuteczność (natychmiast absorbuje tłuszcz)

           Mam włosy w kolorze ciemny blond, dlatego dla mnie minusów brak, ale brunetki mogą się skarżyć na lekkie bielenie włosów.

Jak stosować?

Stosowanie zasypki jako suchego szamponu jest bardzo proste. Wystarczy nad wanną czy umywalką nasypać trochę proszku na dłonie i wetrzeć we włosy u nasady. Resztki wyczesać szczotką, grzebieniem, czy czego tam używacie do włosów. Dziewczyny na fp na facebooku pisały również o stosowaniu w tym celu mąki ziemniaczanej, bądź skrobi kukurydzianej, ale osobiście trik z zasypką bardziej mnie przekonuje.

Gdzie można kupić?

Zasypki dla dzieci dostępne w drogeriach i sklepach internetowych. Jeśli nie możesz się zdecydować to tutaj jest ogromny wybór:)







3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Wyraz "ów" odmienia się przez przypadki. Powinno być "owym" wynalazkiem. Warto dbać o pisownię, jeśli chce się prowadzić blogi.

a pisze...

już poprawiam

Anonimowy pisze...

odezwala sie osoba zapewne idealna i nie popelniajaca bledow. Nie podoba Ci sie blog? Nie wchodz, nie czytaj. Takich bledow normalne osoby nie zauwazaja badz nie zwracaja uwagi. Wazne, ze tekst jest prosty, zrozumialy i zawiera potrzebne informacje. Pozdrawiam.